Przejdź do głównej zawartości

TWAROŻEK NA SŁODKO

Nie ma nic prostszego..
Niby nic nowego, ale zawsze jakaś propozycja i inspiracja. Lepiej przygotować coś takiego niż sięgać po batona czy coś innego wysoko przetworzonego. Zjesz takie kanapki, najesz się a zarazem odżywisz swój organizm. Zjesz kanapki z nutellą lub innym niezdrowym smarowidłem, nie odżywisz swojego organizmu dobrze, nakarmisz tylko i wyłącznie swoja tkanką tłuszczową i tym samym dasz jej bodziec do wzrostu. 
Dla osób będących na diecie, które nie mogą oprzeć się od słodkiego smaku, będzie jak znalazł. Ze względu na zawartość białka nasyci na długo i z pewnością zaspokoi kubki smakowe. Zamiast miodu możesz dodać np. ulubiony dżem domowej roboty.



SKŁADNIKI:
- twaróg chudy - 1/2 kostki (125g)
- miód pszczeli - 1 łyżka (20g)
- cynamon - 1/2 łyżeczki
- chleb żytni razowy - 1 kromka (75g)

WYKONANIE: 
Wymieszać twaróg z miodem i cynamonem. 
Wyłożyć twarożek na pieczywo. Gotowe :D





Komentarze

  1. Nie raz jadłam o jest przepyszny! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadam twarożki na słodko dość często :D (czasem dodaje Nutelle)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarożki są świetne, bardzo lubię. Dają mnóstwo możliwości. Miód, różne dżemy. Mi się nie nudzą :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam :) uwielbiam twarożek ale w takiej wersji jeszcze nie jadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ostatnio zamiast twarozka duszone tofu ze szczypiorkiem albo rzodkiewką - świetny zamiennik nabiału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) Musze wypróbować też. Kiedyś tofu do sałatek dodawałam, właśnie jako zamiennik :)

      Usuń
  6. Na słodko smakuje w porządku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JADŁOSPIS 2200 KCAL (1 tydzień)

DIETA FIT czy RACJONALNY SPOSÓB ODŻYWIANIA? Zasady racjonalnego stylu odżywiania: 1. Spożywaj posiłki o stałych porach.  Liczbę posiłków dostosuj odpowiednią dla siebie, tak aby było Ci wygodnie, według możliwości i preferencji. * Najlepiej 5 posiłków dziennie, w odstępach czasowych 3-4 h. Dzięki temu nie będzie towarzyszyło Ci uczucie wilczego głodu podczas dnia. Nie zjesz wówczas wielkich porcji. 7 2. Posiłek kończ z lekkim uczuciem niedosytu.  3. Śniadanie zjedz mniej więcej pół godziny po przebudzeniu.  4. Kolację spożywaj nie później niż 2-3 h przed snem.  Nie rezygnuj z kolacji.  5. Dieta fit/ racjonalna to dieta zbilansowana.  Należy tak komponować posiłki aby nie zabrakło w nich żadnych składników odżywczych.  6. Staraj się, aby Twoje posiłki składały się z z różnych grup produktów (warzywa, owoce, produkty białkowe oraz zawierające węglowodany złożone itp.)  7. Przestrzegaj zasad racjonalnego odżywiana, a zapewnisz sobie dobre samop

PANCAKES PROTEINOWE

SKŁADNIKI: (2 porcje - 8 szt.) - jaja - 2 szt. - mleko 1,5% - (70 g) - odżywka białkowa - (50 g) - mąka pszenna - (40 g) - masło orzechowe - (20 g) - proszek do pieczenie - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Wszystkie składniki zblendować. Masę podzielić na równe części. (2 porcje) Smażyć naleśniki z obu stron, pod przykryciem. Wychodzi po 4 szt. na porcję. WARTOŚCI ODŻYWCZE: 1 porcja (4 szt.) - 314,2 kcal (B:30 g W:20 g T:13,2 g)

PLACUSZKI OWSIANE (na słono)

            Świetnie sprawdzą się jako dodatek do sałatek.  Smakuje również wybornie podane w obecności ulubionego sosu.  U mnie na zdjęciu sałatka z kurczakiem, mixem sałat, pomidorkami koktajlowymi i cebulą czerwoną. a tutaj przepis na:  SAŁATKA Z KURCZAKIEM W MIODZIE podawana z pieczywem żytnim SKŁADNIKI (3 placuszki) - płatki owsiane górskie - 80g - jaja - 2 szt. - woda -  3 łyżki - proszek do pieczenia (opcjonalnie) - 2 szczypty - przyprawy: sól himalajska - 2 szczypty, papryka słodka 2 szczypty (jeżeli chcesz bardziej doprawione, dodaj więcej soli lub innych przypraw) - olej kokosowy - (4g) do smażenia WYKONANIE: Płatki owsiane wymieszać z jajem, woda i przyprawami,odstawić na moment aby płatki zmiękły. Usmażyć placuszki na wolnym ogniu, z obu stron. WARTOŚCI ODŻYWCZE: całość: 455,8 kcal (B:23,4 g W:48,8 g T:18,6 g) 1 szt.:  152 kcal (B:7,8 g W:16,2 g T:6,2 g)