wtorek, 28 maja 2019

SZYBKA OWSIANKA (bez gotowania)



Śniadanie na szybko dla zapracowanych/ lubiących sobie pospać. 
Taki posiłek przygotujesz w zaledwie 5 min. 
Doda Ci energii, odżywi.
Owsianka na szybko jest również świetna opcja na 2-gie śniadanie. Szybko przygotowujesz + wykładasz do pojemniczka + zabierasz do pracy
= lepsza/ zdrowsza alternatywa la słodkich bułeczek kupionych "na szybko)"w drodze do pracy :)


SKŁADNIKI:
- płatki owsiane - 3łyżki
- żurawina suszona - 1 łyżka
- rodzynki suszone - 1 łyżka
- orzechy arachidowe - 1 łyżka
- odżywka białkowa (opcjonalnie) - 1 miarka
- banan - 1/2 szt.
WYKONANIE:
Płatki owsiane zalewamy wrzątkiem, do poziomu płatków. Czekamy aż płatki chłoną wodę, mieszamy z odżywką białkową. (można wymieszać płatki owsiane z jogurtem naturalnym, zamiast odzywki białkowej) Jeśli lubisz słodkie posiłki, dodaj odrobinę miodu. Dodajemy pokrojonego w plasterki banana, żurawinę, rodzynki i orzechy. Posypujemy cynamonem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz