Przejdź do głównej zawartości

SZYBKI CHLEBEK (bez wyrabiania)

Bardzo szybki i łatwy w wykonaniu. 
Bez wyrabiania ciasta. 
Miękkie i smaczne ciasto. Jeśli lubisz taki chlebek, ten przepis jest dla Ciebie. 




SKŁADNIKI:
- mąka pszenna (500 g) 2 i 1/2 szklanki
- drożdże (u mnie suche) (8 g) 
- cukier - 1 łyżeczka
- sól - 1 łyżeczka
- woda, ciepła ok. 500 ml (2 szklanki) 

WYKONANIE:
Wymieszaj składniki suche, dolewaj stopniowo wodę i wymieszaj wszystko razem, do połączenia wszystkich składników i uzyskania jednolitej konsystencji. 
Przelej masę do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia. Pozostaw pod przykryciem około 30 min.
Po tym czasie wstaw do rozgrzanego piekarnika, piecz w 180 stopniach C, przez około 50 min (grzałka góra dół).




Do chleba możesz również dodać, słonecznik, płatki owsiane, przyprawy np. kurkuma, zioła. 
 Też wyjdzie bardzo smaczny. 

WARTOŚCI ODŻYWCZE:
Całość: 2144 kcal
 (B:66 g W:443 g T:12 g)


Komentarze

  1. Ruszam z grupą wsparcia blogerów. Jeśli masz ochotę dołączyć - zapraszam 🙂 https://www.facebook.com/groups/2578124759169911/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chlebek przepyszny idealnie pasuje pod moje makro Trening online

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybka Gotówka - https://redirect.qxa.pl/YxNh9 - Uzyskaj Szybką Pożyczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybka Gotówka - https://redirect.qxa.pl/YxNh9 - Uzyskaj Szybką Pożyczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dom jest najważniejszym dobrem materialnym. Upewnij się, że odpowiada on Twoim potrzebom, jak również budżetowi. nieruchomosci.sanok.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JADŁOSPIS 2200 KCAL (1 tydzień)

DIETA FIT czy RACJONALNY SPOSÓB ODŻYWIANIA? Zasady racjonalnego stylu odżywiania: 1. Spożywaj posiłki o stałych porach.  Liczbę posiłków dostosuj odpowiednią dla siebie, tak aby było Ci wygodnie, według możliwości i preferencji. * Najlepiej 5 posiłków dziennie, w odstępach czasowych 3-4 h. Dzięki temu nie będzie towarzyszyło Ci uczucie wilczego głodu podczas dnia. Nie zjesz wówczas wielkich porcji. 7 2. Posiłek kończ z lekkim uczuciem niedosytu.  3. Śniadanie zjedz mniej więcej pół godziny po przebudzeniu.  4. Kolację spożywaj nie później niż 2-3 h przed snem.  Nie rezygnuj z kolacji.  5. Dieta fit/ racjonalna to dieta zbilansowana.  Należy tak komponować posiłki aby nie zabrakło w nich żadnych składników odżywczych.  6. Staraj się, aby Twoje posiłki składały się z z różnych grup produktów (warzywa, owoce, produkty białkowe oraz zawierające węglowodany złożone itp.)  7. Przestrzegaj zasad racjonalnego odżywiana, a zapewnisz sobie dobre samop

PANCAKES PROTEINOWE

SKŁADNIKI: (2 porcje - 8 szt.) - jaja - 2 szt. - mleko 1,5% - (70 g) - odżywka białkowa - (50 g) - mąka pszenna - (40 g) - masło orzechowe - (20 g) - proszek do pieczenie - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Wszystkie składniki zblendować. Masę podzielić na równe części. (2 porcje) Smażyć naleśniki z obu stron, pod przykryciem. Wychodzi po 4 szt. na porcję. WARTOŚCI ODŻYWCZE: 1 porcja (4 szt.) - 314,2 kcal (B:30 g W:20 g T:13,2 g)

NALEŚNIKI WYSOKOBIAŁKOWE

  SKŁADNIKI: (6 szt.) ciasto: - jaja - 2 szt. (100 g) - mąka kukurydziana - (50 g) - odżywka białkowa - (50 g) - proszek do pieczenia - 2 szczypty - woda - (120 ml) - olej kokosowy - (12 g) farsz: - twaróg chudy - (250 g) - miód pszczeli - (45 g) - cynamon - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Jaja wymieszać z wodą, dodać mąkę kukurydzianą i proszek do pieczenia, wymieszać, dodać odżywkę białkową i ponownie wymieszać dokładnie aby uzyskać jednolitą konsystencję. Smażyć naleśniki na oleju kokosowym. W między czasie przygotować środek do naleśników: twaróg dokładnie wymieszać z miodem i cynamonem. Twarożek wykładać na gotowe naleśniki i zwijać wedle upodobania. U mnie dodatkowo polewa, którą polałam naleśniki (olej kokosowy po 1 łyżece >olej kokosowy, miód, kakao -> rozpuściłam w mikrofali, wymieszałam i polałam naleśniki). całość:1001 kcal (B:102g W:95 g T:23 g) 1 szt z 6: 164 kcal (B:17g W:15g T:4g)