Przejdź do głównej zawartości

PROTEINOWY SERNIK „ZEBRA”


Składniki:
- kostka twarogu chudego (250 g)
-  4 miarki odżywki białkowej (80 g) (u mnie advocat)
- 1 łyżka proszku do pieczenia
- 2 łyżki mąki pszennej (30 g)
- kakao – 2 łyżki (20 g)
-  4 jajka
-  banan – 3 szt. (300 g)

Wykonanie:
Zblendować jaja z bananami, dodać mąkę z proszkiem do pieczenia. Cały czas miksując dodawać stopniowo odżywkę białkową. Na koniec dodać twaróg, blendować do uzyskania jednolitej masy. Przelać część masy do oddzielnej miseczki. Do pozostałej masy dodać kakao, zblendować. Masę wykładać łyżką (naprzemiennie – raz ciemna, raz jasna) do formy wyłożonej papierem do pieczenia. Włożyć do rozgrzanego piekarnika, piec ok. 45-55min. w temp. 180 stopni.  Po około 40 min wyłączyć piekarnik, pozostawić jeszcze ciasto w piekarniku. Po  około 20 min uchylić lekko piekarnik i zostawić ciasto w środku na około  1h.



całość: 1549 kcal 
(B:170 g W: 104 g T:49 g)

1 porcja: 192 kcal 
(B: 21 g W: 13 g T:6 g)


Komentarze

  1. Vampires in the Enchanted Castle casino - FilmFileEurope
    Vampires nba매니아 in the Enchanted apr casino Castle Casino. Vampires in the Enchanted Castle Casino. Vampires https://vannienailor4166blog.blogspot.com/ in the Enchanted Castle Casino. herzamanindir Vampires in the Enchanted Castle worrione Casino. Vampires in the Enchanted

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JADŁOSPIS 2200 KCAL (1 tydzień)

DIETA FIT czy RACJONALNY SPOSÓB ODŻYWIANIA? Zasady racjonalnego stylu odżywiania: 1. Spożywaj posiłki o stałych porach.  Liczbę posiłków dostosuj odpowiednią dla siebie, tak aby było Ci wygodnie, według możliwości i preferencji. * Najlepiej 5 posiłków dziennie, w odstępach czasowych 3-4 h. Dzięki temu nie będzie towarzyszyło Ci uczucie wilczego głodu podczas dnia. Nie zjesz wówczas wielkich porcji. 7 2. Posiłek kończ z lekkim uczuciem niedosytu.  3. Śniadanie zjedz mniej więcej pół godziny po przebudzeniu.  4. Kolację spożywaj nie później niż 2-3 h przed snem.  Nie rezygnuj z kolacji.  5. Dieta fit/ racjonalna to dieta zbilansowana.  Należy tak komponować posiłki aby nie zabrakło w nich żadnych składników odżywczych.  6. Staraj się, aby Twoje posiłki składały się z z różnych grup produktów (warzywa, owoce, produkty białkowe oraz zawierające węglowodany złożone itp.)  7. Przestrzegaj zasad racjonalnego odżywiana, a zapewnisz sobie dobre samop

PANCAKES PROTEINOWE

SKŁADNIKI: (2 porcje - 8 szt.) - jaja - 2 szt. - mleko 1,5% - (70 g) - odżywka białkowa - (50 g) - mąka pszenna - (40 g) - masło orzechowe - (20 g) - proszek do pieczenie - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Wszystkie składniki zblendować. Masę podzielić na równe części. (2 porcje) Smażyć naleśniki z obu stron, pod przykryciem. Wychodzi po 4 szt. na porcję. WARTOŚCI ODŻYWCZE: 1 porcja (4 szt.) - 314,2 kcal (B:30 g W:20 g T:13,2 g)

NALEŚNIKI WYSOKOBIAŁKOWE

  SKŁADNIKI: (6 szt.) ciasto: - jaja - 2 szt. (100 g) - mąka kukurydziana - (50 g) - odżywka białkowa - (50 g) - proszek do pieczenia - 2 szczypty - woda - (120 ml) - olej kokosowy - (12 g) farsz: - twaróg chudy - (250 g) - miód pszczeli - (45 g) - cynamon - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Jaja wymieszać z wodą, dodać mąkę kukurydzianą i proszek do pieczenia, wymieszać, dodać odżywkę białkową i ponownie wymieszać dokładnie aby uzyskać jednolitą konsystencję. Smażyć naleśniki na oleju kokosowym. W między czasie przygotować środek do naleśników: twaróg dokładnie wymieszać z miodem i cynamonem. Twarożek wykładać na gotowe naleśniki i zwijać wedle upodobania. U mnie dodatkowo polewa, którą polałam naleśniki (olej kokosowy po 1 łyżece >olej kokosowy, miód, kakao -> rozpuściłam w mikrofali, wymieszałam i polałam naleśniki). całość:1001 kcal (B:102g W:95 g T:23 g) 1 szt z 6: 164 kcal (B:17g W:15g T:4g)