Przejdź do głównej zawartości

Al'A PIZZA FIT (TARTA ŻYTNIA Z KURCZAKIEM)





Składniki: (na 8 porcji)
- filet z piersi kurczaka (400 g)
- papryka czerwona (125 g)
- szpinak, liście (100 g)
- ser mozzarella lekki- (125 g)
- mąka pszenna razowa (5 g)
- otręby żytnie- (50 g)
- jaja – 2 szt.
- woda – 100 ml

Wykonanie:

Mięso pokroić w kosteczkę, przyprawić, poddusić na patelni teflonowej.
Szpinak oczyścić, poddusić.
Paprykę pokroić w drobną kosteczkę.
Ser mozzarella zetrzeć na tarce.
Mąkę wymieszać z otrębami, jajami i wodą, posolić odrobinę i wyrobić ciasto.
Wyrobione ciasto przełożyć do foremki. Na ciasto wyłożyć gotowe mięso, szpinak i paprykę, posypać serem.
Wstawić do nagrzanego piekarnika. Piec około 35 min w 180oC

Całość: 1780,8 kcal (B:155,7g W:168,3g T:53,9g)
1 porcja: 223 kcal (B:19 g W:21 g T:7 g)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JADŁOSPIS 2200 KCAL (1 tydzień)

DIETA FIT czy RACJONALNY SPOSÓB ODŻYWIANIA? Zasady racjonalnego stylu odżywiania: 1. Spożywaj posiłki o stałych porach.  Liczbę posiłków dostosuj odpowiednią dla siebie, tak aby było Ci wygodnie, według możliwości i preferencji. * Najlepiej 5 posiłków dziennie, w odstępach czasowych 3-4 h. Dzięki temu nie będzie towarzyszyło Ci uczucie wilczego głodu podczas dnia. Nie zjesz wówczas wielkich porcji. 7 2. Posiłek kończ z lekkim uczuciem niedosytu.  3. Śniadanie zjedz mniej więcej pół godziny po przebudzeniu.  4. Kolację spożywaj nie później niż 2-3 h przed snem.  Nie rezygnuj z kolacji.  5. Dieta fit/ racjonalna to dieta zbilansowana.  Należy tak komponować posiłki aby nie zabrakło w nich żadnych składników odżywczych.  6. Staraj się, aby Twoje posiłki składały się z z różnych grup produktów (warzywa, owoce, produkty białkowe oraz zawierające węglowodany złożone itp.)  7. Przestrzegaj zasad racjonalnego odżywiana, a zapewnisz sobie dobre samop

PANCAKES PROTEINOWE

SKŁADNIKI: (2 porcje - 8 szt.) - jaja - 2 szt. - mleko 1,5% - (70 g) - odżywka białkowa - (50 g) - mąka pszenna - (40 g) - masło orzechowe - (20 g) - proszek do pieczenie - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Wszystkie składniki zblendować. Masę podzielić na równe części. (2 porcje) Smażyć naleśniki z obu stron, pod przykryciem. Wychodzi po 4 szt. na porcję. WARTOŚCI ODŻYWCZE: 1 porcja (4 szt.) - 314,2 kcal (B:30 g W:20 g T:13,2 g)

SAŁATKA RYŻOWA Z TUŃCZYKIEM, KUKURYDZĄ GROSZKIEM

Składniki: (na 2 porcje) - puszka tuńczyka w sosie własnym (kawałki) (110g) - ryż basmatii (100g) - kukurydza konserwowa (100g) - groszek zielony (70g) - przyprawy : sól himalajska, pieprz ziołowy, oregano, bazylia Wykonanie: Ryż ugotować. Wymieszać wszystkie składniki. Doprawić wedle uznania. Podzielić na 2 porcje Całość: 588 Kcal B: 34 g W:106 g T: 3 g 1 porcja: 294 Kcal B: 17 g W:53 g T: 1,5 g