Przejdź do głównej zawartości

TWAROŻEK Z TUŃCZYKIEM

Nie masz pomysłu na kolację? Polecam twarożek z tuńczykiem :) Taki posiłek odżywi Cię i nasyci po ciężkim dniu, a dodatkowo rozbudzi Twój zmysł smaku. 
 

SKŁADNIKI (składniki na 3 porcje):
- tuńczyk w sosie własnym - 1 puszka (150g)
- twaróg chudy - (150g)
- serek wiejski - (100 g)
- papryka czerwona - mała 1 szt. (90g)
- pietruszka, liście
- przyprawy: dodaj jakie lubisz :) Ja użyłam papryki ostrej i soli himalajskiej
WYKONANIE:
Pokroić drobno pietruszkę i paprykę w drobną kosteczkę. Twaróg rozgnieść widelcem, dodać odsączonego tuńczyka, serek wiejski, paprykę, pietruszkę i przyprawy. Wymieszać wszystko razem. Można zjeść sam, lub podawać z pieczywem. U mnie była to grahamka, dodatkowo zjadłam z ogórkiem kiszonym. Makro podane poniżej.

całość: 449,2 kcal (B:76,2g W:8,9g T:12,1g)

1 z 3 porcji: 149 kcal (B:25,4g W:2,9g T:4g)

1 porcja podana z bułką grahamką (75g) i ogórkiem kiszonym (3 szt. 75g):
 377 kcal (B:33g W:48g T:6g)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JADŁOSPIS 2200 KCAL (1 tydzień)

DIETA FIT czy RACJONALNY SPOSÓB ODŻYWIANIA? Zasady racjonalnego stylu odżywiania: 1. Spożywaj posiłki o stałych porach.  Liczbę posiłków dostosuj odpowiednią dla siebie, tak aby było Ci wygodnie, według możliwości i preferencji. * Najlepiej 5 posiłków dziennie, w odstępach czasowych 3-4 h. Dzięki temu nie będzie towarzyszyło Ci uczucie wilczego głodu podczas dnia. Nie zjesz wówczas wielkich porcji. 7 2. Posiłek kończ z lekkim uczuciem niedosytu.  3. Śniadanie zjedz mniej więcej pół godziny po przebudzeniu.  4. Kolację spożywaj nie później niż 2-3 h przed snem.  Nie rezygnuj z kolacji.  5. Dieta fit/ racjonalna to dieta zbilansowana.  Należy tak komponować posiłki aby nie zabrakło w nich żadnych składników odżywczych.  6. Staraj się, aby Twoje posiłki składały się z z różnych grup produktów (warzywa, owoce, produkty białkowe oraz zawierające węglowodany złożone itp.)  7. Przestrzegaj zasad racjonalnego odżywiana, a zapewnisz sobie dobre samop

PANCAKES PROTEINOWE

SKŁADNIKI: (2 porcje - 8 szt.) - jaja - 2 szt. - mleko 1,5% - (70 g) - odżywka białkowa - (50 g) - mąka pszenna - (40 g) - masło orzechowe - (20 g) - proszek do pieczenie - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Wszystkie składniki zblendować. Masę podzielić na równe części. (2 porcje) Smażyć naleśniki z obu stron, pod przykryciem. Wychodzi po 4 szt. na porcję. WARTOŚCI ODŻYWCZE: 1 porcja (4 szt.) - 314,2 kcal (B:30 g W:20 g T:13,2 g)

SAŁATKA RYŻOWA Z TUŃCZYKIEM, KUKURYDZĄ GROSZKIEM

Składniki: (na 2 porcje) - puszka tuńczyka w sosie własnym (kawałki) (110g) - ryż basmatii (100g) - kukurydza konserwowa (100g) - groszek zielony (70g) - przyprawy : sól himalajska, pieprz ziołowy, oregano, bazylia Wykonanie: Ryż ugotować. Wymieszać wszystkie składniki. Doprawić wedle uznania. Podzielić na 2 porcje Całość: 588 Kcal B: 34 g W:106 g T: 3 g 1 porcja: 294 Kcal B: 17 g W:53 g T: 1,5 g