Przejdź do głównej zawartości

SZYBKIE FIT BATONY MOCY


    ■Świetna alternatywa dla kupczych słodyczy. 
    ■Naturalnie słodki. 
    ■Idealna przekąska, również dla wegan.
    ■Bomba odżywcza 👉Zawiera w sobie źródła potasu, magnezu, wapnia i błonnika (najważniejsze składniki pokarmowe wpływające na obniżenie ciśnienia krwi, wpływają na wzmocnienie odporności, bogactwo energetyczne)
    ■Super sprawdzi się podczas długodystansowych przejażdżek rowerowych


Mega, megaa szybko to się robi: przygotowanie zajmie Ci około 5 min. Reszta zrobi się sama.


SKŁADNIKI:
- daktyle - 12 szt. (100 g)
- morele suszone - 10 szt. (50 g)
- masło orzechowe - 4 łyżki (100 g)
- płatki jaglane - 4 łyżki (45 g)
- migdały całe - 4 łyżki (70 g)
- napój roślinny/zamiennik mleka - (50 ml) u mnie napój owsiany

WYKONANIE:
1. Wszystkie składniki zblenduj, około 2 min. (w zależności jaki blender posiadasz) *blenduj tak aby masa nie była płynna i jednolita, tylko aby pozostały w niej kawałki migdałów. 
2. Wlep masę do foremki wyłożonej papierem do pieczenia (u mnie keksówka). 
3. Wstaw do zamrażarki na około 2 h. 
4. Pokrój batoniki. Z podanych składników wychodzi 10 szt. 
Przechowuj w zamrażarce.


UWAGI: 
    ●Jeśli masz twarde daktyle, przed blendowaniem namocz je aby zmiękły.
(Ja miałam miękkie daktyle, więc było łatwiej i szybciej)
    ●Napój roślinny możesz zamienić na zwyłe mleko lub wodę. 
    ●Przechowuj w zamrażarce.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JADŁOSPIS 2200 KCAL (1 tydzień)

DIETA FIT czy RACJONALNY SPOSÓB ODŻYWIANIA? Zasady racjonalnego stylu odżywiania: 1. Spożywaj posiłki o stałych porach.  Liczbę posiłków dostosuj odpowiednią dla siebie, tak aby było Ci wygodnie, według możliwości i preferencji. * Najlepiej 5 posiłków dziennie, w odstępach czasowych 3-4 h. Dzięki temu nie będzie towarzyszyło Ci uczucie wilczego głodu podczas dnia. Nie zjesz wówczas wielkich porcji. 7 2. Posiłek kończ z lekkim uczuciem niedosytu.  3. Śniadanie zjedz mniej więcej pół godziny po przebudzeniu.  4. Kolację spożywaj nie później niż 2-3 h przed snem.  Nie rezygnuj z kolacji.  5. Dieta fit/ racjonalna to dieta zbilansowana.  Należy tak komponować posiłki aby nie zabrakło w nich żadnych składników odżywczych.  6. Staraj się, aby Twoje posiłki składały się z z różnych grup produktów (warzywa, owoce, produkty białkowe oraz zawierające węglowodany złożone itp.)  7. Przestrzegaj zasad racjonalnego odżywiana, a zapewnisz sobie dobre samop

PANCAKES PROTEINOWE

SKŁADNIKI: (2 porcje - 8 szt.) - jaja - 2 szt. - mleko 1,5% - (70 g) - odżywka białkowa - (50 g) - mąka pszenna - (40 g) - masło orzechowe - (20 g) - proszek do pieczenie - 1/2 łyżeczki WYKONANIE: Wszystkie składniki zblendować. Masę podzielić na równe części. (2 porcje) Smażyć naleśniki z obu stron, pod przykryciem. Wychodzi po 4 szt. na porcję. WARTOŚCI ODŻYWCZE: 1 porcja (4 szt.) - 314,2 kcal (B:30 g W:20 g T:13,2 g)

PIECZONA OWSIANKA ZE ŚLIWKĄ

 Dietetyczne, a zarazem odżywcze śniadanie lub przekąska  w 8 minut!! 3 min przygotowanie 5 min pieczenie SKŁADNIKI: - płatki owsiane górskie - 3 łyżki (30g) - jajo - 1 szt. - śliwka - 1 szt. (90g) - soda oczyszczona - 2 szczypty - cynamon - opcjonalnie - serek wiejski - 1/2 opakowania (100g) WYKONANIE: Śliwkę pokroić w drobną kosteczkę. Jajo wymieszać z płatkami owsianymi, sodą i cynamonem, odstawić aby płatki zmiękły (około 3 min). Do masy dodać pokrojoną śliwkę, wymieszać wszystko razem, przełożyć do miseczki i wstawić do mikrofali na 3 min, po upieczeniu przełożyć upieczoną owsiankę na drugą stronę i wstawić do mikrofali na kolejne 2 min. Po upieczeniu rozkroić na 4 części, podawać z serkiem wiejskim. 336 kcal (B:20g W:34g T:13g) Chcesz wersję z odżywką białkową? kliknij tu: PIECZONA OWSIANKA ZE ŚLIWKĄ (PROTEINOWA)